Feel The Heat

 
Solen skiner, fåglarna kvittrar men ändå har jag så grymt tråkigt under en sådan fin och varm lördagsdag -.- ;p.
Gott har jag iallafall sovit, inte sovit så fantastiskt bra på väääldigt länge nu! =)
 
Måste ta tag i städningen här hemma innan det börjar se ut som något bombnedslag (vill verkligen inte behöva vänta så länge) eftersom då kommer jag definitivt inte finne orken till att städa ;p.

Yes, så saknar jag min underbara älskling otroligt mycket.. han är ju endast på jobbet och gosade med honom senast igår /inatt ju så förstår ingenting! Haha men det känns väll kanske endast så tyst och tomt här hemma utan honom.. Jag har ju faktiskt inte varit ensam hemma på dagarna sådär under några veckors tid nu ;p Men han kommer som tur hem inom endast några timmar! :)


Annars så har jag endast hunnit med att se filmen "The bling ring" som var sisådär..
Jag har sett mycket bättre filmer men själva budskapet var ju bra med tanke på att
många ungdomar faktiskt är villig att göra vad som helst endast för att bli populär.. (tragiskt men sant!) ..Tyvärr!
Jaa.. Så har jag myst en massa med våran gosis kissemisse Mojjo som har varit ovanligt gosig idag =) <3.

Bild: Lovely boo <3

 
Idag fyller vår gode vän Rickard år,
som jag även alltid kallar för Rickardoooo :D HAHA!
-Så stort GRATTIS till honom på 22-års dagen!! =)
Anyway, så ikväll ska vi kanske hitta på något trevligt allesammans och gratta gossen.
 
 
Men nu mina kära läsare,
ska jag gå och tvätta ansiktet, göra en ansiktsmask och kanske även städa lite granna osv..
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0