For each day, my love for you gets stronger ♥

 
Sitter här och nördar lite vid datorn (väldigt sällan jag orkar sitta vid datorn på sistone må jag säga), men var mest för att skriva klart "My Diary" till projektet. Igår satt jag och ägnade mer än 4 timmar sådär på kvällskvisten till att göra klart projektet, höll på först med rapporten och sedan när jag väl var igång så bestämde jag mig för att göra om statistikens design då jag inte var helnöjd utav den jag gjort i fredags och sedan med tiden kom jag på fler och fler små saker som jag var tvungen att lägga ned lite tid på men nu är allt klart! Behöver endast skriva ut få saker plus dagboken på skolan imorgon då våra färgpatroner tog slut igår kväll =/.


Yes, annars så har jag städat lite imorse och kört två tvättar (har ju endast tvättat bebis grejer nu) så nu var det dags att tvätta våra kläder med haha. Så kom älsklingens mormor förbi oss en sväng också -fick även en jätte fin rosa blomma utav henne som nu står i köksfönstret :'D. Efter en stund for vi allesammans upp till svärföräldrarna där vi satt och pratade lite granna osv. Trevligt trevligt! Så fick man ju äntligen även få träffa lillflickan Mjao, som är dotter till vår katt så det var riktigt kul! Man märker att man faktiskt saknar djuren och kändes verkligen som att åka hem hihi fastän vårat hem känns ju självklart också som ett hem!! Här jag finner min trygghet och kan slappna av helt, då min älskade älskling är hemma <3.
 

Efter att vi kom hem vid 19-tiden, gjorde vi iordning lite mat och såg på några avsnitt utav "Star Trek" och nu hade jag tänkt att kika hur bussarna går imorgon in till stan ojoj sådär strax efter 05-tiden :o Jisses så trött jag kommer vara!! -.- Menmen så kan det bli ibland, livet kan inte alltid vara på en dans. Sedan tänkte jag iaf ta och göra en beställning åt älsklingen, fick nämligen äran att få beställa hem några snygga byxor åt honom :'D ooh älskar då jag får bestämma sånt hihi älskar ju kläder, vare sig det är till mig eller till någon annan :'D.

 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0