Happy Birthday!

 
Först och främst vill jag börja med att säga:
STORT GRATTIS till Christer som fyller 20 år idag!! :D
Christer är älsklingens bror, men vi ska dock inte fira honom förrän den 6:e.
Men ett grattis ska han iallafall allt få! :):)





Blev ingen lektion idag och inte heller någon Birsta tillsammans med älsklingen
eftersom han fick jobba över, men fler dagar kommer ju! :):)


Känns dock lite surt med tanke på att jag hade kunnat stannat hemma idag efter endast 2timmars sömn inatt och hade ändå i princip inget alls att göra, mer än att sitta och vänta i timmar på att klockan skulle bli 16, då jag skulle träffa älsklingen men i sista sekunden fick vi veta att han skulle jobba över så var bara att fara hem då! ;p

Efter att jag kommit hem, har jag endast ätit och sett på serien "Big Love", som jag hört ifrån folk att den är bra men dem ska ju fasen ha en rak höger! Haha nejdå skämtar!! :'D Men enligt mig så anser jag att serien inte är mer än FUCKT UP!! -Handlar om en man som tre fruar delar på, och dessa tre fruar har barn ihop med mannen, bor i tre kedjohus som sitter intill varandra och alla fruarna är grymt jävla svartsjuk på varandra.. Ah totalt värdelös! haha ;p
 
Sedan har jag nu sovit i någon timma, blev dock väckt efter en stund utav kissemissen Jyrkas som blev på världens gos humör och skulle hela tiden skalla mig i ansiktet så nu är mina ögon knallröda och svidande, helt täpt i näsan och svidande /kliande kropp pga. allergin -,- Jippikajej!! Så kul att vara allergisk när man inte ens kan ta allergi tabletter ;p och att absolut inte gosa något alls med gosisarna GÅR INTE då dem är sååå söta! <3 :).
 
 
Jaa.. annars så har jag väll inte gjort så mycket idag, har iallafall lämnat in skolböckerna till lärarna, även pysslat till mig två små tavlor under tiden som jag väntade på lektion imorse, som det står tack för denna tid och önskar en god fortsättning osv.. blabla.. Kanske inte riktigt så ordagrant men you know what I mean! :'D ..Dessa små tavlor lämnade jag iaf till lärarna haha som ett fult litet minne xD

Så har jag även ÄNTLIGEN orkat ändra på busskortet från barn till ungdom. tänkte att det kanske är lika bra nu när sommaren kommer och man kommer behöva börja använda det igen. Vill ju inte åka på någon onödig böter på sisådär 500kr ;p :)
 
 
Nu har jag gjort i ordning lite fika, iskaffe och en tunn bit kladdkaka (tänkte endast tjocka i mig lite) haha så just därför fick det bli en tunn jävel! :'D
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0