I may forgive, but I will never forget

I Tisdags började vecka 29 inom graviditeten, så roligt!!
Snart (nu på tisdag) är det endast 11 veckor kvar tills den beräknade tid är kommen! :'D ♥ 

Bild: Endast 12 veckor kvar tills vi får träffa vår älskade lilla son!! :D <3 <3


I förrgår (Onsdags)
efter en lite udda men ändå rolig "engelsk" lektion, for jag till Cicci en sväng, pratade även lite tillsammans med hennes söta föräldrar och blev bjuden på fika ute på deras altan i hammocken -Jätte mysigt! Men efter en stund blev det dags att hämta upp lillebror ifrån dagiset (tänkte man skulle överaska honom lite granna då han så gärna ville träffa mig hihi) och guuu så lyckan inom honom sken rakt ut när han fick syn på mig! Gullungen!! ♥ ♥ Till dagiset hade han med sig sin cykel så vi tog en cykeltur (eller ja han gjorde det) och påvägen hem till mamma bestämde vi oss för att ta en liten tripp upp i lilla skogen och plocka lite blommor (lillebror har alltid älskat att plocka blommor). Solen sken så det var verkligen mysigt och trevligt! :'D ♥


Världens mest underbaraste och älskade lillebror -Hampus!! ♥

Bild: Plockar blommor med lillebror <3


Sedan när vi slutligen kom hem till mamma, blev vi bjudna på go'fika ute på baksidan i varma solen och pratade lite granna osv. Hihi och självklart busade jag och lillebror oerhört mycket!! :'D Haha han tog fram sin stora fräna vattenpistol och eftersom mamma utmanade ödet genom att ha på sig en bikini så självklart blev det lite vattenkrig mot henne! hahaha :'D

Jag hann även gå igenom lite smått min gamla garderob där jag hittade två solbrillor (sådanna som var poppis för några år sedan med ränder) så dem fick lillebror och han älskade dem! haha :'D ♥

Strax innan 18-tiden kom älsklingen och hämtade upp mig och vi fick även med oss lite fler bebis grejer såsom babystol som bebisen kan ligga i under tiden som man exempelvis städar /lagar mat eller liknande och vill ändå ha med bebisen eller kanske även kan ligga framför tiden under tiden men man behöver inte oroa sig att något händer då bebiin sitter fast. Så fick vi lite nappflaskor, skålar, skedar och en massa annat fint -Riktigt snällt faktiskt! :'D


Igår var jag sådär super "duktig" som sov bort mer eller mindre hela dagen och kvällen, men jag var så himla trött och utmattad i kroppen så ibland får man faktiskt vara sådär tråkig också.. Kan inte jämt vara uppe i varv, kroppen behöver vila med jämna mellanrum och speciellt nu när jag är gravid! :')
 

Idag (såfort jag bloggat klart), tänkte jag faktiskt ta tag i det tråkiga - Städningen -,- ..Tänkte även ta och försöka rensa ut en garderob där vi tänkt ha alla bebiskläder osv. och med tanke på att jag har hunnit tvätta en hel del nu (dock är inte ens hälften tvättad då det är så otroligt mycket vi fått med oss hem ifrån mamma haha) men det är jätte BRA att det är så mycket!! :'D

So anyway, eftersom jag tvättat en hel del nu så kan det ju vara bra ifall det får sin plats redan nu så de inte ligger framme och blir typ dammig på nytt. Sedan tänkte jag även ta och baka en kladdiskaka då jag är enormt sugen på det haha andra natten jag drömt om en :o hahaha xD Så om jag orkar ska jag även baka lite glutenfritt bröd åt mig! Men vi får se hur det blir med bakningen över huvud taget med tanke med att jag tänkte göra det nu i bra många dagar men har ändå inte hunnit med detta..

Men nu mina kära läsare, måste jag ta tag i allt här hemma så något blir gjort! =)

Bild: Höhö kan nu ställa ett glas på tjockismagen xD

PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0