I'm in shape, Round is a shape ..haha!

 
Tjenare alla glada och bittra männiuskor där ute Haha! :'D
 
 
 
Är lagomt trött efter att endast sovit 3 timmar inatt? Då jag var tvungen att kliva upp strax efter 4 tiden, då jag skulle fara tillsammans med älsklingen till bussen då han skulle till jobbet. Var riktigt stor skillnad på värmen då kan jag säga, frös satan av mig men senare under dagen höll jag på att svättas ihjäl :o Ja annars så har jag idag skrivit ut det absolut sista inom projektet och på engelsk lektionen hade vi en liten övning inför nästa kommande nationella prov som är nästa vecka! På testet gick det hyfsat men blir lite nervös inombords då jag tänker på nationellan, dem på cd inom skolans engelska pratas det ju alltid så otydligt och snabbt .. =/ Men gäller att försöka hålla lugnet och hoppas på det bästa! Har även gjort förra veckan skriftliga delen inom nationellan så väntar ivrigt för att få veta svar!! hihi :'D.

Innan jag for hemåt, gav min kära barndomsvän Lito mig sällskap medan jag väntade på min buss och pratade lite om allt möjligt, riktigt trevligt och snällt utav honom som gav mig sällskap =).


Haha så när jag kom hem och efter att jag ätit lite, somnade jag mer eller mindre direkt på soffan tillsammans med vår lilla trasiga kissemisse <3. Så när jag vaknade kliade och sved mina ögon så otroligt mycket och kände av allergin omedelbart så gick ned och tvättade av mig sminket och passade även på att köra med en ansiktsmask (Y). Har även precis skickat iväg lite mail och tänkte nu gå och mysa ned mig i soffan tillsammans med älsklingen och endast ta det lugnt resterande tid utav kvällen innan läggdags!


Helt otroligt att det nu endast är 12 veckor kvar tills den beräknade tiden!
Oooh längtan och glädjen!! ..Helt obeskrivligt! :'D


 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0