Little Brother on Visit


Imorse, endast någon timme efter att jag vaknat, kom mamma och lillebror på besök till oss!
Och huga då.. min älskade lillebror ville inte alls åka hem, utan ville stanna kvar hos mig :'( ♥
Men vi har iaf haft en massa skoj då vi har hunnit med att fika en massa gotta, kollat på filmen "Dumma Mej" som han hade tagit med sig =).Så har vi lekt med våra älskade djur, varit på promenad när solen kom fram och kastat en massa pil.
Oooh jag är så glad att han trivdes så bra hos oss :'D Saknar honom redan, mitt lilla solsken! ♥
 


Världens bästa lillebror -Hampus, jag älskar dig såååå mycket!! <3



Vad som händer och sker ikväll är en bra fråga..
Så typiskt att nu när jag väl känner mig pigg och utvilad och det är fint väder ute så kan jag ändå inte hitta på något speciellt eftersom kattjäveln är ju tvungen att vara höggravid och ska föda när som helst och därmed får hon helst inte lämnas ensam hemma.. -.-

Så jag lär endast tillbringa min lördagskväll här hemma i min ensamhet med djuren.. Lär väll bli någon film eller spela lite ps3 spel (Lollipop) för att fördröja tiden på ett någorlunda vis xD.
Men jag har åtminstone haft en riktigt trevlig dag! :'D 


PussLOVE..XOXO<3.
...Until next time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0