Our sweet babyboo <3


Sitter nu och äter lite choklad och dricker kallt vatten till, sååå gott!! <3. Haha har blivit helt galen i vatten, förut gillade jag det inte så värst ..kunde liksom dricka det men var ingen riktigt stor hitt om jag säger så ;p Så jag drack det typ i princip aldrig, förutom när jag kanske hade ont i huvudet och skulle svälja en alvedon.. Men efter att jag blivit gravid haha så kan jag seriöst gå och dricka vatten 24/7 :D Men det är bra! Nyttigt ju! och därmed har även all läskdrickandet minskat oerhört mycket (Y) :'D.


Yes, men annars så har vår älskade lilla pluppis till kissemisse äntligen kommit hem!!! LYCKAN!!! :'D<3
Han kom hem igår kväll efter att ha varit borta i tre långa dagar /nätter :( Gud så vi har gått och varit orolig och letat honom hundra gånger om dagen med smärtan i hjärtat. Nä usch inte alls roligt att inte veta vart ens älskade djur har tagit vägen, ifall han mår bra, ifall han lever osv.. Jobbiga tankar! Men han kom hem och glädje tårarna kom på direkten såfort vi såg att det verkligen var honom som jag hörde lite svagt! Oooh vår lillpojke!! <3



URSÄKTAR FÖR EN KÄNSLIG BILD TILL ER SOM ÄR KÄNSLIG!!

Tyvärr har vår lillpojke skadat sig på något vis, antingen fastnat eller varit i slagsmål.. Vår lilla kämpe! <3.
Hans skador ser inte alls mysig ut :'( Så vi ska fara in med honom till veterinären på måndag!

Men som tur är så verkar han för övrigt må bra och märks att han tycker att det är skönt att få vara hemma i tryggheten. Han äter på som vanligt, dricker mycket vatten, har vanlig temperatur = Ingen feber,
kurrar på som vanligt och kan gå på alla 4 tassar (Y).

Även fastän skadorna inte alls ser så rolig ut så hade det ju kunnat varit så mycket värre
så vi är glad att det endast är så..

Oooh glädjen inom oss är helt obeskrivlig att vi fått hem vår älskade lilla Jyrkas!! <3.



Annars så klev jag upp tidigt imorse, redan vid 9 tiden då jag blev väckt utav gosisen (Kissemissen), haha han står alltid just i den tiden och jamar och jamar efter att vi ska ta och kliva upp! xD <3. Så han fick mat och därefter lånade vi vår lilla bunnies sele och gick ut på en liten prommis då han så gärna ville ut men vågar inte riktigt släppa ut honom helt nu efter skadorna.. Så nu får det bli seleprommisar i ett tag framöver! xD
Han var riktigt duktig måste jag säga och protesterade inte alls på selen!! :'D

Sedan satte jag igång med att diska disken som var kvar ifrån igår kväll, då vi var så trött och inte orkade ta tag i den. Sedan när jag väl var igång så började jag med att städa lite på nedervåningen och håller nu på att köra tredje tvätten. Tvättar nämligen bebiskläder och sängkläder osv. Vi fick ju hem oerhört mycket ifrån min mamma i torsdags och även ny spjälsäng (efter min lillebror), som är mycket bättre än denna vi köpt tidigare för en billig peng.

Vi fick hem otroligt mycket och tydligen ska vi få ännu mer! Så det är ju snällt! Så vi kommer endast i princip behöva inhandla ett skötbord, barnvagn och en bilbarnstol =). Ja så kommer vi ju naturligtvis behöva köpa nappar, nappflaskor, babyborstar and so on.



Ikväll hade jag tänkt att tillbringa kvällen framför plugg -Göra klart det absolut sista inom projektet och
sedan endast mysa ned mig med vår älskade bunnie, Pancakes och kissemissen Jyrkas och se på
"Free Willy" filmerna som är såååååå bra!
Minns så väl att jag som liten, såg jag jämt på dem. Helt fantastiskt fina filmer! =)


 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0