Sovmorgon & Utvilad, kan inte bli bättre! =)


Sitter just nu på skolan och äter frukost som jag inte hann med imorse eftersom nu när jag väl fick sovmorgon tack vare älsklingens oerhört snälla bror som skjutsade mig ned till bussen vid 7tiden, så nu är jag utvilad! SÅ SKÖNT! Haha annars hade jag fått åka med älsklingen vid 03.30 inatt med älsklingen för att ta mig till skolan = hade då alltså fått vänta i 2-3 timmar först på att första bussen ens skulle börja gå, och sedan hundra timmar på att skolan skulle låsas upp. Så tusen tack till Christer, att jag fick åka med honom idag! =)

 
Ja annars så har jag precis skrivit ut några bilder.. (gick dock inte skriva ut alla eftersom dessa datorer är ju heeelt cp och gör mer eller mindre hur dem själv vill) haha! xD. Ja så har jag även pratat med läraren ang. dagens lektion.. då jag fick veta att detta blir sista lektionen för mig nu inom detta ämnet = GRYMST SKÖNT!! (Skulle egentligen få gå en vecka till, men eftersom jag nu är klar med allt inom ämnet och det inte finns något mer att göra så ska vi prata om betygen idag -OH JISSES!!! ..Kommer ju få hjärtatack och gråta ihjäl mig ifall jag inte klarar detta!! :o HELT SERIÖST! Så som jag har kämpat och denna lärare har sina stunder.. därför vet man liksom aldrig, då hon kan först ena stunden säga att det är jätte bra och sedan helt plötsligt komma ang. samma grej och endast trycka ned en om hur dåligt det är.. ??! :s Aja WISH ME GOOD LUCK!! =)
 
 
Vad som hittas på därefter lektionen (då jag slutat för dagen) är ännu inte bestämt..
Antingen vandra runt lite på stan /Birsta tills det blid dags att fara hemåt, eller om jag hittar på något annat.
We will see how it's gonna be about that! Tar dagen som den kommer helt enkelt. =)
 


JO! Igår gjorde jag 2 stycken jätte fina kort som jag tänkt sätta fast på vår älskade bunnie, Pancakes bur :'D.
Inplastad och fin blev dem så att dem ska tåla regn osv.
Jag blev faktiskt riktigt nöjd över dem och älsklingen tyckte också att det blev riktigt fint hihi :'D
 
RESULTAT PÅ SKYLT NR: 1.

Foto


RESULTAT PÅ SKYLT NR: 2.


Foto
 
 

PussLOVE.. XOXO<3.

...Until next time!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0