Starting This Day

 
Hejsan mina kära och bittra, trogna läsare! :'D
Haha.. just kidding, hoppas ingen är bitter trots regnet! :')
 
 
Anyway, så sitter jag redan på skolan och inväntar engelsk lektionen som börjar kl 10.00.
Under tiden passar jag på att äta min frukost som jag varken hann eller klarade av att äta imorse innan jag for till bussen.

Inatt har jag endast sovit 2h eftersom jag har mått fruktansvärt illa hela natten och kräktes till och med på kvällen. :'( Lugn, LUGN! Haha jag är inte sjuk, utan det blev tyvärr så eftersom jag var så duktig och hade inte tagit järntabletterna under dessa 2-3 dagarna och igår kväll när älsklingen lyckades hitta igen dem så blev det en konstig start på nytt liksom.. Trodde jag skulle stanna hemma idag med tanke på att jag mådde ännu otroligt illa på morgonen men tvingade mig ändå till att kliva upp osv. och nu mår jag mycket bättre igen! :'D

 
Jahopp.. nu vet jag inte alls ifall vi ens har någon lektion idag med tanke på att vår lärare från kursen inte är här denna vecka och istället skulle vi ha någon annan -Don't know who!?? ..Så först sa engelsk lärarn att vi skulle se på film och därefter besvara på några frågor men sedan fick vi ett häfte som hon sa att vi skulle arbeta med under dessa dagar som hon ska vara borta. Dock är detta ett grupparbete och eftersom Sara ska paddla med sin andra kurs, får vi istället ta detta på onsdag, om inte även redan imorgon då vi ändå inte har någon lektion alls imorgon.

Aja, får vänta och se hur det blir.. Ifall vi har lektion idag eller inte. :')
 
Bild: Starting this day!
 
PussLOVE..XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0