Sweet Summer Feeling!

 
Efter att jag och älsklingen har myst färdigt imorse och ätit mysig frukost, satte vi igång ute på gården (höll på lite igår kväll med innan Rickard kom till oss), så vi har städat lite, slängt massa skrot ifrån boden osv.

Jag har även piffat till det lite för vår älskade lilla bunnie, Pancakes så att hans bur blev mysig och sommrig!
-Jag blev riktigt nöjd faktiskt!
 
 
 
Jag har även torkat av utemöblerna, och hätt dit lite blommot på bordet så man kan sitta ute och sola och ha det trevligt samtidigt som att det ser lite mysigt ut :). Nu tänkte jag göra klart iskaffet och sedan sätta mig och njuta lite i solen innan älsklingen kommer hem igen.
 
 
Ikväll ska vi åka iväg och ficka och ha det allmänt trevligt!
Man kanske ska ta och köpa lite machmallows som man kan grilla? =)



PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0