Utepyssel i finvädret

 
Nä nu ger jag mig för ikväll!
Jag har iallafall fått till det lite mysigt ute på gården /altanen då jag har pysslat mer eller mindre hela dagen /kvällen ute i fin vädret. Även fastän hela gården mer eller mindre är uppgrävd osv. sedan förra sommaren då huset ännu inte var klar renoverat så ser /känns det faktiskt sååå mycket mysigare nu att sitta ute och endast njuta ute i solen, då det åtminstone är lite tillfixat. Man får liksom göra så gott man kan utav situationen! :'D


 
 
Så har jag även pratat med min underbara svärsyster, vilket var enormt glädjande att få höra hennes röst! :'D <3
Tror vi pratade en halv timma med varandra, detta måste vi definitivt göra oftare! hihi =)
 

Yesbox, annars så tänkte jag ta och göra i ordning något att äta nu, då hungern börjar att ta över.. 

Detta med fiske ikväll tror jag dock inte alls på att det blir något av.. med tanke på att klockan börjar bli mycket och älsklingen har ännu inte kommit hem ännu och imorgon ska vi båda upp väldans tidigt!
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0