We laugh, we dance and we love

 
 
Haha idag fick jag denna härliga bild och jag kan ärligt säga att jag blev
skapligt avis på min lillebror som hade det så underbart i sin pool!! :'D ♥




..Men under tiden fick jag istället vänta en timme på bussen eftersom den ena aldrig kom,
sedan var jag hos barnmorskan -Allt såg jätte bra ut och vår älskade lilla sons hjärtslag var på 146 (Jätte bra!) :):) ♥


Efter besöket åkte jag ned till skolan, där jag tänkte lämna in tre tjocka och tunga böcker MEN självklart endast eftersom jag släpade på dem sådär i onödan en hel dag så var ju skolan låst -.- Så var bara till att släpa hem dem också!

 
Nu tror jag att jag ska ta och baka en riktigt smarrig
kladdkaka och även göra kocktail (stavning?), som vi kan äta till efterrätt! :'D
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0