Week 28!


Nu är vi inne i vecka 28!
Jisses så fort tiden går! Tycker veckorna flyger förbi en..
Men lika glad är jag för det eftersom nu är längtan helt otrolig efter att månaden juli ska komma,
då det är beräknat att vi ska få träffa vår älskade lilla prins! ♥ :D





Inatt var det ytterligare en natt som jag hade svårt med att somna.

Eller ja.. jag lyckades somna rätt snabbt efter att jag lagt mig i sängen men endast en timma senare vaknade jag och efter det kunde jag inte alls somna om igen förrän efter att klockan hade slagit 05.00.


Anyway, imorse vid 10 tiden vaknade jag utav att ha nå fruktansvärt ont i svanken, så efter att jag ätit lite flingor till frukost gick jag och la mig igen vid hopp om att värken skulle försvinna. Vilket det gjorde också så det var skönt! :')

Därefter vid 16-tiden tvingade jag mig tillslut upp ur sängen, tog mig en dusch och sedan dess har jag endast tvättat hela kvällen, kikat lite på tv, legat och spelat på telefonen, betalat telefonräkningen osv..


Nu har även Thyren fart = slut på lanandet här hemma och jag håller på att få nå jäkla fel på vår förbaskade tvättmaskin som jag heeeeela tiden ska behöva springa ned till och dansa med.. -.- HATE IT! Speciellt när mina ben nu har börjat värka så mycket, är det inte alls kul. Men måste man tvätta så måste man. Längtar verkligen tills den är fixad och står still som den egentligen ska göra!

Men nu efter att denna tvätt är klar för att hängas, ger jag upp detta eländet för ikväll innan jag tappar mitt humör helt och hållet pga. en dum tvättmaskin -.- haha! Tänkte alldeles strax även ta och göra iordning något att äta då hungern nu börjar ta över och sedan endast ta det lugnt tills det är dags att lägga sig och sova igen. Imorgon väntas det en lång dag och upp tidigt ska jag också så hoppas på mycket sömn! :'D


Här nedan är en bild på vår super söta lilla badbalja som vi fått hem för några dagar sedan,
som är till vår lilla älskade son som väntas komma under sommaren. ♥

 

PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Berg

Hej Dzesii! jag förstår verkligen om du fortfarande är less och sur på mig för det där med "tjaffset" jag har länge ångrat att jag gjorde en så fjantigt stor grej av det där med att du inte lånade limm till mitt dumma lösnagel som lossnade, du var ju faktist hur snäll som helst som lånade limm till mina alla 10 naglar innan. jag vill verkligen be om ursäkt för det för jag erkänner att det var sjukt töntigt av mig.. usch på mig för det!! :) hört och läst nu att du också är gravid, STORT grattis till dig för det!! spännande liv du nu har framför dig! Jag hoppas vi kan lägga mitt fjantiga beteende bakom oss och blicka framåt (har velat skriva detta länge då jag inte vetat hur jag skulle göra eftersom du blockade mig på facebook):P hehe Du behöver inte förlåta mig om du inte vill men jag är så glad att jag nu äntligen fått chansen att iaf be om ursäkt! :) jag hoppas verkligen innerst inne att du känner likadant och att lillpluttisen som snart är beräknad att komma har 10 fingrar och tår på händer och fötter och är en frisk liten prins! :')

Svar: Hej Sandra B.Du är förlåten. Men du ska veta att jag var aldrig sur eller liknande över något korkat limm som du har suttit och tjurat över, som jag inte orkade gå och hämta återigen efter att jag precis hade lämnat av mig väskan ;p.
Det som gjorde mig förbannad på dig var att trots att jag sagt tusen gånger till dig om att älsklingen min var tvungen att stå för kostnaden på mina studentskor eftersom jag själv inte hade råd just då. Men ändå envisades du dig om att det inte alls var så och anklagade mig till att jag ljög, var snål osv. Som om du visste bättre än jag själv :s.
Dzesii

2013-05-03 @ 13:55:45
Postat av: Sandra Berg

haha oj då förstår jag, det hade jag helt glömt bort, jag ber verkligen om ursäkt för det också! det var också korkat! :)

Svar: Mm det var det, jag menar jag lär ju veta bättre själv. Men det är lugnt, gör bara inte om det så är det lugnt :).
Dzesii

2013-05-23 @ 13:16:36
Postat av: Sandra Berg

Jag har ingen anledning alls att göra om det :P

2013-06-03 @ 15:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0