WORK HARD, IT PAYS OFF IN THE END!

 
Work Hard, It Pays Off In The End!

Idag hade jag som sagt lite betygsnack med läraren.. AND I SUCCEEDED!! :'D
Ojojoj.. det känns helt fucking AMAZING, maan' !!!! :'D Så jäkla skönt efter allt jäkla slit!!

Är verkligen glad att jag vågade ta ett allvarligt snack med läraren för några veckor sedan som gav det hela en vändning! :'D För en lärare ska fasen inte trycka ned eleverna utan snarare puscha på dem när det redan är kämpigt på andra håll liksom!
Så yes, jag är riktigt glad och lättad! :'):')
 
 
Just nu sitter jag endast hemma och latar mig mer eller mindre, har kikat runt lite granna på datorn och nu tänkte jag hoppa in i duschen innan det blir dags att tillaga någon god middag tillsammans med älsklingen :) Ikväll blir det nog en tidigt kväll för mig.. Känner att jag behöver verkligen vila ut ordentligt nu, så lär inte alls ha några problem till att somna tidigt när jag är så jäklans trött som jag är xD haha!
 
 
Imorgon blir det att åka till barnmorskan och även se ifall mitt blodvärde har blivit bättre nu när jag har fått ätit järn tabletter. Det känns iallafall bättre redan nu måste jag säga! Men skulle gissa på att jag får fortsätta ett tag till med dem faktiskt. Efter besöket tänkte jag dra en sväng på Birsta och kika lite granna =).



PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0