You're my sweet Happiness ♥


Vi har precis ätit middag här hemma, blev hemmagjord klyftpotatis (riktigt goood!) med stekt ägg och hamburgar kött plus beasås till. Riktigt gottans! :'D Vid matbordet blev det även otroligt mycket skratt (som vanligt) haha men nu tror det kommer ploppa upp magrutor på min tjockis gravida mage hahaha vi skrattade så mycket att vi började gråta xD haha ååh gud så jag älskar min älsklin som verkligen lyser upp min värld! ♥ ♥


Annars så har jag sovit bort mer eller mindre halva dagen då jag mådde riktigt illa inatt och kräktes, så blev inte mycket till sömn. Men efter att jag sovit ut och tagit mig en dusch mår jag mycket bättre nu, faktiskt riktigt awesome! :'D

Jag har även pratat med lillebror idag, värmen sprids verkligen i kroppen av att endast få höra hans röst och höra att han mår bra ♥. Han ville nämligen att jag skulle komma och leka med honom ikväll, så får se ifall jag kanske åker och träffar honom en sväng imorgon innan jag far hemmåt efter skolan :').


Igår kväll gjorde jag även en beställning, beställde hem två par snygga jeans till älsklingen som väntas komma inom 3-5 dagar endast = AWESOME!! Haha jag längtar redan tills dem kommer hem och jag får se dem hur dem ser ut i verkligheten haha även fastän dem inte är till mig.. men ändå! :'D Hoppas han blir nöjd bara :) ♥


Nu tänkte jag kika lite granna efter barnvagnar då det endast är 12 veckor KVAR tills den beräknade tid!!! Jisses så fort tiden går!! :'D Iiiih vi är så lycklig och längtar så otroligt mycket efter vår älskade lilla son! ♥ ♥
Jag har nämligen hittat en barnvagn som jag skarpt tycker om! Men man kan ju fortsätta hålla ögonen öppna och se ifall man kanske hittar någon ännu bättre! :'D



PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0