Everything I do, I do it for you ...



HAHAHAHA OMG vilken lördags kväll !!
Jag och Jeanette sitter och planerar hur vi ska begå självmord på bästa sätt till dagens undergång närmar sig..
Vi såg nyligen på filmen,Världarnas Krig. Lite läskigt då ju när man ser sådanna filmer som visar att det inte alls är fullt omöjligt.
Menar man vet ju liksom inte vad som kan hända med världen egentligen.

Idag efter att vi varit på Willys och storhandlat mat och varit en sväng på IKEA, gick vi ned till källaren och hämta lite nya sängkläder, afischer och en brandvarnare som kan vara bra att ha :)
Sedan slappade vi äntligen på soffan och såg på filmen: En värstin till syster och åt falaflar och strips. :)
Efter den filmen började vi se på Världarnas Krig och nu väntar vi på att de filmerna vi håller på att få hem ska bli klar inte allt för snart, så nästa film för kvällens filmmaraton blir: Vampyrer Suger, vilket jag lär skratta till nå djävulskt med tanke på min världelösa humor HAHA :D kommer bli köng de! :)
Så till äter vi såklart ships, kexchoklad och dricker cola till NOM NOM NOM ...! ♥
HAHA fettjockisar är vad vi är.... ;P

Vad som händer och sker imorgon..?
Har inga speciella planer för imorgon dagen ännu,
så får se vad dagen har för trevligt att bjuda på och var den för oss. :)

P.s. Igår kväll var jag och Jeanette på Selånger, och Jeanette köpte en rosa & lila PlayBoy tändare åt mig
som jag är nå fruktansvärt förälskad i :D ♥♥♥ HAHA hon vet ju mycket väl om hur otroligt mycket jag älskar PlayBoy :$:D I'm so HAPPY!!!!! HAHA .. LOVE IT SO BAD!
Tuuuuusen tack till henne! :D:)♥
Vi träffade även naturligtvis lite trevligt folk man känner vilket var trevligt. :)



Me & You, just us two

Har man något av bra kvalité och tar hand om det så har man det för evigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0