Heart of Love

Efter att jag kom hem från jobbet igår så åkte Jeanette hem till Marika, där hon sov.
Så jag stannade kvar i lägenheten och Ida kom och hälsade på, sedan kom Joel och vi såg på film.
Efter ett tag gick Joel hemmåt och jag och Ida kikade på tv, så kom Henke och hans vän Matte förbi oss och sa Hej, sedan for dem direkt hem till Matte för att fixa lite grejer..
Precis när jag tvättat bort sminket osv så kom Henke och Matte förbi igen, så vi såg på tv ett tag till i någon timma :)

Idag
gick det väldigt bra på jobbet även fast jag knappt fått i mig någon sömn och såg ut som någon slags zombie och höll bara på att somna hela tiden x)
Men senare när vi fick lite rast lyckades jag att somna, så jag sov 5min men kändes som om de vore 30min, så himla härligt...kan säga att jag verkligen behövde dessa 5minutrarna :D Blev direkt mycket piggare..

Fick fortsätta att slipa flaggstångarna, sedan måla dem, måla väggar inomhus, kratta osv ..
Jag lyckades även att göra illa mig i höften på något vackert vis, så nu kan jag knappt gå normalt =/
Ägnat till Cecilia: Gumman du gör jobbet så otroligt mycket roligare! :D Älskar dig vännen ♥

Nu tänkte jag ta mig en dusch och sedan ta en liten tupplur, får vi se vad kvällen har att bjuda på sedan :)



PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0