Man in the mirror


Efter att jag kom hem från Conny igår gick jag och Jeanette och köpte oss några energidrych
så vi skulle vakna upp till liv.. Men inte fasen drack vi någon ens x) HAHA (Y):P

Senare på kvällen anordnade vi en fest i lilla ettan, Andreas, Jimmy och Selin dissade oss men var ändå en lyckad kväll med grabbzen :D Något vid midnatt kom min kära vän Conny och hälsa på, strax efter det började folket att bege sig hem från festen och Jeanette drog vidare till Krogen tillsammans med Helena så Conny var snäll och gav mig sällskap för jag verkligen HATAR att vara ensam hemma x).

Så låg vi i bäddsoffan och såg på någon läskig film som gick på tv.
Den handlade om någon konstig sekt ... Den var ju hyfsat spännande.
Efter filmens slut somnade jag direkt.

Vi vaknade till något vid ett tiden skulle jag tro, såg på Simpsons och sedan började jag att diska och Conny for hem, så fortsatte jag att städa undan lite. Sedan kom Jeanette hem så gick vi ner till affärn och nu blir det maat :D

Senare ikväll ska Jeanettes bror hälsa på oss, så då får jag äntligen se på den senaste filmen med American Pie som vi laddade hem något i början av veckan :)



PussLOVE ♥

Kommentarer
Postat av: Lijese

jaa du kan ju se filmen om du vill.. MEN JA KAN INTE POLSKA!!!! XD

2010-08-29 @ 21:33:00
URL: http://selanderjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0