One call away ...


Efter en bra väntan på att Ida skulle vakna i morse, åkte jag och Ida in till stan där vi träffade sötfilurerna;
Frida, Emma, Stefan, Amanda och Dave..Wilma och Lovisa stötte vi även på :)
Vi satt mestadels på torget och stekte i solen. :)

Efter några timmar tog jag och Ida bussen hemmåt och
gick ner till Pizzerian och tjocki i oss pizza .. NOM NOM NOM .. hihi ;D

Efter det gick vi hem till mig och dega lite på bakgårn men vi bestämde oss snabbt att ta en promenad till
Ica Maxi. Köpte chips och dricka som vi åt/drack i solen. Senare fick vi skjuts hem utav Idas mammi :D

Såfort jag kom hem så gick jag och la mig i sängen och försökte vila lite för jag har sån himlans huvudvärk
efter att jag knappt sovit under de senaste nätterna som jag jobbat natt..

Men nu är jag uppe på benen igen och ska alldeles strax möta Ida ... AGAIN! x)♥
Får se vad vi hittar på för trevligt och hur kvällen slutar :):)




PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0