Things we had


Ja vad ska man säga ..
Igår natt la jag mig vid 4-5 tiden på morgonen och klev upp redan 09.30 :p
Så det var ju inte så värst mycket med sömn men ändå känner jag mig ganska så levande än så länge haha :D

Tog en härlig dusch, fixade mig smått och for till skolan, var ju första skoldagen efter sommarlovet och det gick väldigt bra :) Kul att se alla underbara filurer igen :):) Så har vi fått tre nya medlämmar i klassen, Pawlina och två killar som är tvillingar som spelar basket så dem är sjuuuukt lång :o
..Dåligt liten jag känner mig bredvid dem HAHA :D
På skolan gick vi bara igenom schemat oså typ ..

Efter en timme på skolan fick vi sluta så jag åkte in till Birsta City, var där i ungefär en timme.

Nu ikväll så var det filmkväll tillsammans med mina favoriter, Conny och Jeanette :D♥
Till filmen åt vi kladdkaka :) Nom Nom Nom .. :D HAHA.
Denna kväll var guldvärd, leende på läpparna varade kvällen ut och det var massvis med skratt och skämt..
Så blev man ju självklart skrämd och kicklad utav dem!! :( HAHA vad annars ska de göra om de är så fruktansvärt kul att skrämma överdrivna lättskrämda o kickliga lilla mig .. HAHAHAA KUUUUL!!!!! :p:P:p:P:P:p



PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0