Promise me to look back at us, as a time in your life, you enjoyed


That's Real Friendship :) ♥

Ägnad till Conny, en speciell person i mitt liv:


Det finns absolut inget som jag ångrar tillsammans med dig och det kommer det aldrig att göra heller.
Jag kommer alltid att minnas den tiden vi haft då det var du och jag,
alla våra vackra minnen som vi skapat tillsammans.
Dessa minnen kommer att finnas i djupet av mitt hjärta livet ut.
Du har fått mig att växa som person, se världen med nya ögon.
Det är tack vare dig som jag är just den person som jag är idag.

Det har gått en bra tid nu sedan våra tider så..
MEN vi är ännu hur goda vänner som hellst vilket jag tackar Gud för med handen på hjärtat.

Jag vill säga tack till även dig, att du finns kvar och för att du är en riktig vän
som jag aldrig någonsin vill mista. Dig kan man absolut aldrig ersätta!
Jag hoppas mer än allt att du alltid kommer att finnas kvar , att du alltid kommer att vara min vän.

Du är en vän som verkligen bryr sig om en, som hjälper en till tusen då allt rasar samman.
Inte ens ord kan förklara hur underbar du är, du är verkligen en speciell person i mitt liv
och jag kommer alltid att älska dig, min kära vän!


// Din kamrat, din vän Dzesii..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0