Slitet


Jobbandet har gått väldigt bra och det har varit massvis med skratt
även fast det varit hur slitet jobb som helst! :D

Igår tog vi iaf bort plattorna och rensade osv från ogräs. Hela dagen gick ut på detta.

Idag la vi tillbaka plattorna snyggt, målade grunden på huset, bytte ut fönster grejsimojser, slipade flaggstången som vi ska måla imorgon och så åt vi en massa jädrans glass, smaskens! :D haha.

Igår efter jobbet tog jag en lång och härlig dusch, sedan kom Jeanette hem från en lång dag på birsta och stan ..
Så hon satte sig vid datorn och jag vid tv:n. Strax efter somnade båda två av trötthet och slithet ...
Vi sov kanske 3h innan min älskade mamma ringde och väckte mig :)
Efter att vi lagt på så klev vi upp och gjorde mat dårå .. Gick på affärn osv.

Senare satt Jeanette vid datorn igen och jag tok kollade avsnitten Two and a half men som är så jädrans köng!! ;D
Under det så kom min underbara vän Conny och hämta upp mig, så åkte vi hem till honom och
jag kikade lite när han spelade något nytt fränt spel om virus och grejer ...
efter en kort tid började vi se på den förbaskade bra filmen, Tokio Drift! ME LIKE! ;D HEHE.

Sedan var det dags för mig att sova så att jag skulle lyckas kliva upp till jobbet och orka med det dessutom.
Har inte sovit så bra på jag vet inte när .. :o:D



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0