I DO IT ON MY WAY


Mådde inte bra alls tidigt imorse när jag vakna så jag tvingade upp mig och tog en tablett
efter några timmars lidandet, sedan gick jag och la mig igen och vaknade inte förän ungefär vid 17-tiden HEHE.
Men nu känner jag iaf att jag mår mycket mycket bättre .. So that's AWESOME!! :)

Har inga direkta planer för idag, så får se vad dagen har att bjuda på för skoj. ;D



GÅRDAGEN:


1.
Sov hemma hos brorsan och flickvännen hans, Jeanette så vaknade något vid 12-13tiden skulle jag tro? ...
2. Åt frukost med Jeanette för Sebastian (bror), klev upp redan vid 8.00 och drog ut för att hålla på med bilen :)
3. Efter frukosten gick jag och Jeanette ner till stan från Korsta.
Vi gick runt lite på stan men de var ju söndag så sög ju halvt .. så efter en stund tog vi bussen hem till dem igen.
4. Ungefär strax efter att vi kom hem så kom bror hem, så alla vi tre såg på någon sjuk film .. 
Handlade om att det var ett gäng störda vuxna söner som bodde i en viss stad, gjorde en lek i skogen med folk som åkte förbi staden .. så galningarna kidnappade "gästerna" och drog in dem i skogen och lät dem försöka klara sig medans dem gjorde att dem led mer och mer med tiden och tillslut dödades dem .. Helt sjuk film.

Nu kommer jag garanterat ha världens fobi för skogar asså :O
Man vet ju aldrig, kan ju finnas nå galningar där :s  

5. Efter filmens slut drog vi ut och spelade lite Basket "TjugoEtt", och grym var jag! 
JAG VANN!!! Wiiiie .. Damn I'm good ;) Hihii :D 

6. Sedan när jag för en gångs skull skulle sola i solariumet så självklart skulle det krångla :s
Det stängdes av 3 gånger på 5-10min, så tillslut tog jag och bytte solarium
så det förlängde ju tiden ganska mycket ändå ju .. ååh gu' så less jag blev då :p:P

7. Senare kikade vi lite på roliga klipp och bilder på datorn, hette typ: WeddingNator .. Köng ju! ;D
8. Sen kom brorsan Vimar förbi också så åkte vi in till stan och kunga på den enorma gungan vid hamnen.
HAHA gu'så man kan skratta ;D Härligt var det! :)

... And that was the ending at that night. :)




PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0