Come On Babe!


Igår brände Jeanette hela mitt vänstra pekfinger då vi gjorde maten HAHA så vi är himlans duktig vi .. :o:p
Till middag åt vi vegetariska hamburgare med strips, var faktist väldigt gott.
Nu har vi ätit vegetariskt i två dagar i rad .. vet inte alls vad som har slagit i våra huvuden HEHE :P

Senare på kvällen kom min underbara vän Conny och kidnappade mig HEHE :D
Hemma hos honom såg vi på Star Wars :p och strax innan filmens slut somnade jag, var så himla trött hihi :)

Conny skulle äntligen få vara ledig så jag skulle få sova ut rijält innan jag skulle jobba natt innan skolan,
men hans chef ringde och sa att det blev ändrat och att han skulle komma och jobba,
så vi fick ta och kliva upp redan vid 9 på morgonen och så for vi.. Conny var snäll och släppte av mig i Timrå,
och jag gick raka vägen hem till Jeanette och somna på bäddsoffan direkt såklart hihi, vilket var skönt.

Senare när vi verkligen vaknade till så följde jag med Jeanette då hon skulle fixa lite grejer ..
Efter att det var fixat och klart så for vi direkt till Birsta City och hämtade ut hennes nya mobil på Telenor
som var inlämnad ett bra tag för lagning. Så nu är hon överlycklig och sitter och pillar på manicken :p:)

När vi hämtade ut mobilen, ringde Tatjana mig och sa att jag inte skulle jobba inatt, att det blev ändrat
men att hon hör av sig till veckan istället. Kommer vara sjukt kul att jobba nätter när man har skola efterår :o Men vad gör man inte när man behöver pengar.. :)

Efter Birsta en runda på Birsta tog Jeanette bussen hem till Timrå och jag gick ner till Ljusta och skulle hälsa på mammi och min urgulliga lillebror, men dem var ju inte hemma :( utan bara min bror Vimar och hans vän Coffe :)
Känns som man inte träffat Coffe på år och dar även fast det bara var 1-2 månader sedan bara :p

Får se vad som händer och sker resten utav denna kväll .. :p




PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0