My Precious

Dagens händelse:

Jag vaknade vid 14-tiden ;P
Jag hade sjukt svårt att somna inatt igen ... som vanligt på sisstone, inte alls kul! :/:(

Åt frukost sedan hoppade jag in i duschen, fixa mig osv ..
Sedan skulle jag träffa min älskade vän Zahraa, som jag inte har kunnat träffa på flera månader .. :( 
Men blev inget utav det .. :'/

Så senare mot kvällen åkte jag till min kära vän Conny, där vi såg på filmen Sagan Om Ringen :D(Y)
En härlig kväll tillsammans med en underbar vän! 


Och NU, kom jag nyligen hem så nu tänkte jag se på filmen;
Last Of The Living tillsammans med min bror Vimar, 
innan jag lägger mig i sängen och drömmer mig bort :)




PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0