Wavin' flag


Ikväll tog jag och min älskade Ida en promenad till Ica Maxi där vi mötte Stefan så köpte vi godiiiis :):)
HAHA så såg vi bloggare "Crille-boii" elle hur fasen han nu stavas ........ xD:p:P
Satt där utanför vid bänkarna och tog det lungt och skratta en massa, senare for Stefan och jag och Ida fick skjuts av Mange in till Ljusta som med hade vägarna förbi Ica Maxi :):)

Senare gick jag och Ida och hämta hennes sötvovve, Elma och tog en promenad med henne
sedan så tillbringade vi kvällen på en basket/fotbollsplan tillsammans med Mange, Niklas, Jonas
(tror ja han heter) xD .. och efter ett litet tag kom Stefan tillbaks.
Hade det en massa skoj, måste sägas att det var en lyckad kväll :D

Men nu är jag sjukt trött så tänkte ta och tvätta av mig sminket och göra mig klar att lägga mig i sängen och
drömma mig bort :D Sleep Tight! ♥




PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0