What a day ...


IGÅR ... väckte mamma mig kl 10.00 så slängde jag på mig kläderna och åkte jag till IKEA med
mamma, Patrik (styvpappa) och världens bästa lillebror, Hampus :D ♥ ♥ .. där vi åt frukost.
Sedan åkte vi ner till hamnen och åkte iväg med båten, så har åkt båt hela dagen lång.
Senare på kvällen åkte jag och Ida till Korsta och firade Ante.

Det var riktigt kul på festen men slutade lite mindre kul, tyvär .. ='/:(

Något vid 02.00 åkte jag och Ida hem till henne så sov jag där, eftersom hon ville ha mitt sällskap under natten
så att hon inte skulle bryta ihop oså .. :( Lillgumman, kommer alltid att finnas för dig!
LOVE YOU BFF! ♥

IDAG .
.. vaknade vi något vid 12.30 tiden och hoppade upp och fixade oss lite och sedan gick vi hem till mig så fick jag byta om. Sedan tog vi en promenad till Birsta City, så åt vi frukost på IKEA, sedan började vi att shoppa lite :):).
Jag köpte tre linnen, en rooooosa kofta och en ny percing, men kommer måsta behöva försöka byta ut den pga den var sne och kulan går ej att skruvas åt :/  Hoppas bara på att det kommer gå att byta ut. 

Får se vad som händer senare ikväll men ska iaf träffa Ida, min älskling :D ♥ 


Jag på bilden som blondin .. Bilden är ungefär ett år gammal ..


PussLOVE ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0