Now it is snowing in lots ..


Jag har tyvär inte bloggat något nu på ett tag och kommer inte kunna göra det lika ofta nu pga har inget internet hemma. Men dessa dagar har jag tillbringat i skolan, pluggat mycket, träffade även på min kära vän Niklas Sahlin så det var kul att se honom igen, var ett bra tag sedan vi sågs..senast var det något i sommar då vi var och bada. Nu sitter jag hemma hos Zahraa :D ♥ Vi har suttit och sett på tv, ätit lite gott och jag har även försökt lärt mig lite arabiska haha men det gick väldigt bra (Y);) så har vi skrattat massor och töntat oss som vanligt och jag har även vaxat mig nyligen HAHA AAAAAAJ! :o x) Nu ska vi sätta oss under täcket eftersom det är så otroligt kallt och se på en sjuk film som verkar vara jätte rolig! :)

Idag har det snöat heeela dagen lång, helt sjukt vad mycket snö det kan bli. Verkligen från ingenting till sjukt mycket! :o Det är jätte vackert när det är vitt ute, så mysigt! Men kallt :'( Så jag önskar mig nog i julklapp från Tomten, en varm och härlig sommar HAHA ;):p



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0