Always be my baby


Usch hade ingen lust alls att kliva upp kl. 7.00 imorse, speciellt när jag vaknat upp med världens huvudvärk :(
Menmen tvingade mig upp ur sängen iaf, tog på mig kläder, fixade mig smått osv, och åt frukost för första gången på länge. :p Sedan var det bara till att gå till bussen i regnat. MEGA TRIST start på dagen! =/

Men det var ändå ganska så skön skoldag, antecknade lite sedan såg vi på två filmer.
Ena handlade om när dem undersökte spädbarn under deras utveckling osv.
Den andra filmen var "Livet är en schlager" som man nu sett ett par gånger under åren.
Men den är faktist bra med bra budskap. Sedan var det raka vägen hem och satte direkt igång med att plugga.
Sedan resten av dagen har jag enbart gosat med världens goaste och underbaraste lillebror! ♥♥♥

Nu tänkte jag ta och lägga mig i soffan en stund,
bara ta det lungt och hoppas på att huvudvärken försvinner inom snar tid.


PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0