Amazing


Måste säga att gårdagen/kvällen var riktigt lyckad! :):)

Förhoppningsvis har ni redan läst vad som skett på dagen.
Senare under kvällen gick jag och Jeanette ned till affärn och köpte oss godis som vi tjockade i oss ofc.
Till det drack vi även lite vin och pratade om allt från A till Ö, sjuk humor har vi iaf :D

Är så lycklig att jag funnit en vän som dig, Jeanette! :D ♥ Går inte att beskriva med ord.
Och tyvär så kommer ingen att förstå hur himla roligt vi jämt har det tillsammans, sådant hittar man inte hur som hellst, detta är speciellt som absolut inte går att ersätta. Älskar dig bästavän! :D ♥

Vi poppade lite popcorn och tog med oss det, lite godis, vinet och drog ut och spelade lite fyllebasket,
vilket aldrig är fel, snarare hur skoj som hellst! Speciellt tillsammans med bästa hjärtat Jeanette ♥
Men efter ett tag gick vi upp till lekparken där vi gungade i spindelgungan och hade det trevligt.

Något vid 1 tiden ringde söt-Conny mig och lurade oss lite, haha busisar :D
Strax efter tittar vi att en bil stannar framför oss efter vägen, då todde jag det var några snuskgubbar.
Men icke! Det var ju Conny och Kebbe som kom han förbi oss :D
Så jag och Jeanette gick fram och pratade lite med dem innan dem for vidare till Max för att äta :)
Bara en kort stund efter att grabbarna for, tyckte jag och Jeanette att det blev riktigt kallt ute, då gick vi in igen.

När jag la mig ned i bäddsoffan kändes det som om jag vore på ett hav med enorma vågot haha härligt x)
Såg lite på tv men somnade in ganska så direkt och lät drömmarna ta över min lilla värld  ^^, haha ;p

Imorse något bara vid 6-7 tiden ringde Conny och väckte lilla mig och
kom och hämtade upp mig efter att han varit och jobbat natt.
Så jag fick sova vidare med hans mysiga sällskap ♥
haha vi sov inte dåligt länge elle ;o Klev inte upp förän 16.30 x);p



PussLOVE ♥

Kommentarer
Postat av: Lijese

älskar dig ! <3 du o ja föralltid:D fanns en mening med all skit ja fick av *****, jag vann ju dig :D

2010-10-11 @ 04:19:19
URL: http://lijese.blogg.se/
Postat av: Dzesii

det var verkligen ödet hunny <3<3<3

2010-10-29 @ 22:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0