Don't sleep tight! Love tight everybody ;)


Hoppsan haha blev riktigt sent igår med så vi vaknade inte förän vid 15idag :o
Ja..man är ju bra duktig på att vända på dygnen iaf :P

När jag och Jeanette klev upp, började vi dagen med att städa sedan började vi baka en riktigt kladdig kladdkaka :D
och sen var det bara att sätta igång med pluggandet =/ Ska fortsätta på den mer imorgon på skolan tänkte jag.

Guuu' så jag längtar till den 29:e!!! :o hihi äntligeeeen! :D
Men tyvär får ni inte veta idag om vad det är, hemlis Mohahaaa ;p



För ungefär en timme sedan gick Jeanette till Jossip så sitter här nuja och
funderar att gå och träna lite igen, jao blir nog så nu :D
Hej mäer! :p

PussLOVE ♥

Kommentarer
Postat av: skåne

josip stavas med ett s. som i josip :D

2010-10-17 @ 22:42:27
Postat av: Polski Patrolski

Oki då vet jag till nästa gång Greta ;D

2010-10-20 @ 00:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0