Ey Carambaa


Usch vad jag inte kunde sova gott inatt :(
Somnade in med världens huvudvärk och
vaknade upp med världens magvärk istället typ tusen gånger under natten :( Bläh!

Efter ett långt vilande åkte jag hem till Jeanette och hjälpte henne lite med att spackla väggen i hallen,
sedan for vi in till Birsta. Jag köpte mig ett par jätte söta trosor haha :D
Medan Jeanette blev ett par skor, två par trosor och sandpapper billigare haha xD

Efter en stund åkte vi hemmåt till Timrå igen och åt lyxmiddag,
det blev fläskfile, potatisgratäng och beasås NOM NOM NOM, väldigt gott :)
Efter maten tog jag mig ett varmt och härligt bad, sedan fort på med kläderna och fort till bussen in till stan.
Vi åkte till Down Town där vi även mötte Coffe, där vi spelade biljard. Måste säga att jag som vanligt sög men var faktist mycket grymmare än de förra gångerna så det går ju frammåt, snart blir man värsta proffset HAHA ;)

Efter någon timme drog Coffe vidare på fest medan jag och Jeanette åkte hemmåt till Timrå, beställde oss
en pizza och tjoxkade i oss medan vi såg på en sorlig film om en stackars kille som
dog pga sin fruktansvärda sjukdom.. :(:/

Och nu sitter vi bara och tar det lungt, båda är typ halvdöd haha sjukt trötta iaf :p
Så får se vad vi gör imorgon, kanske drar på Down Town och spela mer biljard eller om vi hittar på något annat.
Något senare ska jag vell kanske träffa Conny. Får se hur dagen blir imorgon. :)


PussYaoDå haha ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0