I belive in miracles



Efter skolan åkte jag raka vägen hem och hade ett mysigt kramkalas tillsammans med min gosiga lillebror! 
Det är en sån underbar känsla, att komma hem och få honom inrusande i sin famn :D ♥
Efter att kramkalaset slutade, började vi att bygga lite med lego, vi byggde massvis utav båtar och torn.

Fixade även lite med håret, så snäll och hjälpsam som Hampus är så hjälpte han till lite granna med.
TACKTACK, gobiten min! haha :) ♥ Efter att detta var klappat och klart satte jag igång med pluggandet.
Gu'  vilken duktig flicka jag är! Plugg, plugg och ytterligare plugg...!!! Blääh, men sådant måste göras! :)



Resterande utav kvällens händelse tillägnades till lite serie-maraton haha ;D En riktigt gudomlig tidsfördrift, speciellt då man enbart vill lägga sig ned bekvämt i soffan och ta det lungt, vila ut sig helt enkelt.
Jag såg på en massvis utav serier som:

Scrubs, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, Vänner,
Simpsons, Room Raiders, Hard Times, Broke Knoes Best ...

AND NOW
I'll take and see the movie "The Fast And The Furious", that is so damn good!! :D



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0