I'm only a human


Jao vad ska man säga ..?
Sov enbart 3h inatt men det gick bättre än jag trodde under den långa skoldagen.
Har varit lite krasslig nu den senaste tiden och nu har jag börjat bli öm i halsen,
just nu när vi hade musik idag och jag skulle stå och sjunga rösten av mig i kanske 3h.
Det gick bättre än jag trodde men ah..kunna vart bättre tycker jag väll :)

Så fick vi reda idag på att vi ska uppträda nästa måndag under lunchen, helt sjukt!
Detta var våran enda musiklektion innan uppträdandet (Y) Inte alls bra!! =/
Jaja läget är som det är, finns inte så mycket att göra åt saken
mer än att träna, träna och träna i massor hemma..
FYFAN kmr skämma ut mig rejält, men vafan man måste ju bjuda på sig ibland ;)
Men det blir nog kul, får man ju hoppas på. Aldrig fel att hoppas på det bästa inte :)

Efter skolan åkte jag hem till Jeanette igen, åt lite mat, tog mig ett varmt och härligt bad och pluggade lite nyss på min uppsats om hur mitt liv kommer att se ut om 25år. Jao, lite sådär special.. ;P


Tjaae så resterande av kvällen igår när Jeanette äntligen kommit hem igen från Josip..
Då gick jag ut och träffa Adde en stund ute i kylan. :)
Efter att jag kommit hem igen så fick jag en underbar massage utav bästa Jeanette! ♥
Slog på filmen 2012 och ja..somnade inte förän något vid 5på morgonen :P
Det värsta är ju att jag faktist verkligen tror på filmens handling.
Jorden håller på att bli helt galen, det ser man ju redan med all väder, jordbävningar osv..
Jorden har gett oss människor tillräckligt med varningar
men inte har vi gjort något för att förbättra naturen osv.
Så lär ju sluta något åt det hållet tror jag faktist..tyvär =/



I never promised you a ray of light.
I never promised that it would be sunshine everyday.
I gave everything I had. The good, The bad.
Why do you put me on a pad of stone? I'm only a human.
But one thing is clear, I just wanna love you, nobody else ♥




PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0