If I ain't got you


Idag har det varit en lugn och gosig dag. :) Satt och myste tillsammans med världens underbaraste lillebror som satt i mitt knä och var sjukt gosig utav sig, samtidigt som vi såg på filmen "How to train a Dragon". 

Det finns absolut inget som slår denna känslan, att se med ens egna ögon och höra hur otroligt mycket man verkligen betyder för en! ♥ ♥ Varenda ögonblick som sker i hans närvaro är ett enormt och vackert minne för livet! Utan honom hade jag inte klarat mig, om jag ska vara ärlig fullt ut. Det finns absolut inget på hela denna planet som jag älskar lika mycket som just min kära lillebror, Hampus! Min lilla vackra ängel som verkligen lyser upp alla mina dagar. Du är verkligen mitt allt, det kommer du alltid att vara, kom ihåg det hjärtat mitt! ♥ ♥ ♥


Efter filmen tog jag mig en dusch, det är så fantastiskt härligt med en varm och härlig dusch speciellt nu när det är så otroligt kyligt. Känns tusen gånger så bättre efteråt! :) Sedan busade jag naturligtvis tillsammans med lillebrorr, alltid lika roligt att kunna finnas där för honom och se hans intresse att vilja umgås med mig hela tiden! Jag älskar verkligen dig utav hela mitt hjärta, Hampus! ♥

Efter ett tag blev det till att sitta framför tv:n och enbart ta det lungt.
Såg på en massa underbara serier som: Scrubs, How I met your mother, The big band theory och Vänner.
Men efter den senaste serien gick jag ut på en promenad tillsammans med Cecilia för inte allt så länge sedan, vilket var riktigt trevligt och uppfriskande! :)

AND NOW, har jag precis sett klart på den gudomliga serien "Desperate Housewives" I JUST LOVE IT! :D Resterande av kvällen blir tillbringad med mer serie-tittande, innan jag bestämmer mig för att ta och lägger mig och låta drömmarna drömma mig bort :p



PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0