Insane!!


ÄR MANNEN SERIÖS!!? :o :@
Här hemma är det enbart jag och mamma som städar, aldrig Patrik (mammas ego sambo).
Så idag bad mamma honom att damsuga, då svara han "vadå kan inte Dzesii göra det? Vad har du henne till för annars om hon inte ska städa osv :o" ASSÅ VAFAAN! skaffar man barn så visst kan dem hjälpas åt och man ska vara tacksam över det men man ska absolut inte skaffa barn för att använda dem som nå slavar!!! :o
Då brann det naturligtvis för mamma och det blev bråk, sedan hör jag honom skrika att det är jag som beter mig som en idiot och inte han? Asså vad har jag gjort..? Jag blir särbehandlad och inge tacksamhet över allt jag hjälper osv men nää det är jag som är idioten ist för han som verkligen gör allt för att man ska må dåligt!
Han har bannemej iag inte alla flingor i flingpaketet!! :o

Hur som hellst, nu har jag nyligen bytt om och fixat mig smått.
Sitter och väntar på att Mattias Söderberg ska komma och hämta upp mig :D
Jag ska nämligen hem till världens bästa hunny, Jeanette Selander ♥ ♥ Sedan blir det partey!! ;D
Och Matte ska vidare och tatuera sig igen :) Tusen tack för skjutsen pojk! ;D

MEN NU är han här, så måste rusa!

PussLOVE ♥


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag förstår att det är jätte jobbigt när han är så där emot dig, jag skulle faktiskt bli svin förbannad. Men rätt vanligt att karlar inte brukar hjälpa till hemma men glad att jag inte har en sådan, skulle slänga ut han då, men tråkigt att det ska behöva gå ut över dig ifrån hans sida.

Hoppas du får en trevlig helg stumpan,

/Kusin !!

2010-10-30 @ 17:55:29
Postat av: Dzesii

Jo jag vet att män inte brukar hjälpas åt så mycket att städa osv.. men saken är den att han anser att mamma skaffat mig enbart för att utnyttja mig som slav och kunde inte tänka sig nå annat vis om varför hon skaffat mig annars, om inte för slaveri. :o sådant sårar starkt! :(



Jo tack Kristin, det blir den nog. Tillbringar helgen tillsammans med Jeanette så då får man ju alltid annat trevligt att tänka på ist. :)

Hoppas din helg med blir lyckad! :)

2010-10-31 @ 13:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0