Leave a light on for me


Har nyligen kommit hem från skolan och vet inte alls hur denna dagen kommer att se ut. Bara till att se vad den har att bjuda på. Men skulle tro att detta blir en lugn, slapp dag framför filmer och massa gos tillsammans med lillebror som nyligen kommit hem från dagis. :) ♥ Har även inga läxor att göra så det var ju härlig att man slipper dem nu i ett litet tag iaf. Har ingen alls stor lust eller ork till att göra något speciellt annat mer än att enbart slappa i rummet mitt framför tv:n, inte vad jag känner just nu för iaf. Har ju rå ont i armen så tappar lusten ganska så fort till att vara aktiv och grejer =/  Satans värk stiger ju enbart, istället för att ta och försvinna! :( Detta ogillas starkt.

Mer än så har jag inte att säga just nu, mina kära läsaren. 
Ni får ha en fortsatt trevlig dag! :)



PussLOVE ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att TVn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-27 @ 18:03:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0