My own and only


Idag var skoldagen rätt så härlig även fast den var sjukt lång :o:)
Så sista lektionen var musik i 3h. så jag, Zahraa och Sandra sjung om och om igen på låten Boomerang som vi repade på :p Dåligt öm i halsen jag blev då :o
men som tur så känns det mycket mycket bättre nu efter en massa vatten :p Men det var ju riktigt kul! :D

Har nyligen ätit mat som mamma lagat, korv och potatismos blev det.
Och bara för att jag blev så grymt sugen på att se filmen Grease igen, efter att jag sett konsären igår så ska jag göra det nu, awesome! :D haha. Tänk vad fränt att kunna spela in en så härligt film?! :o Drömmen! ♥

Får se vad resten av kvällen kommer ha att bjuda på för trevligt,
men gissar på att enbart vara hemma och ta det lungt framför filmerna eller något liknande :)

PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0