My weakness ..


Igår när jag vaknade var jag ensam hemma, mamma och min lillebror hampus följde med mammas sambo ned till hamnen, så jag tog mig en dusch. Strax efter att jag blev klar så kom dem hem igen..
Blir så lycklig av att se min lilla ängel till lillebror! :D ♥ Vi byggde lego, ritade, dansade och sjung, såg på barnprogram och busade massor! :)

Min älsta bror var även hit och hälsade på, men blev inge prat mellan oss direkt eftersom han tyvär inte alls vill ta för sig av tiden och lära känna mig för den människa jag verkligen är! Hans ord till mig var att "jag har förändrats sjukt mycket som människa, att jag förut var en så söt och snäll liten flicka som lekte med barbie dockor men inte nu längre" Klart att man växer ifrån sådanna saker med tiden! :s Men enbart för det, betyder det inte alls att jag har desamma känslor och tankar som förr? :( Så det är sjukt trist att han tycker och känner så, men sånt är livet. Bara synd att det är få som förstår nu för tiden.

Senare mot kvällen blev det inte heller världens höjdpunkt, inte alls på hög nivå!
Det var små gräl hemma mellan Patrik och mammi.. så sedan naturligtvis var han så tvungen att ta ut all sin ilska utöver mig, som vanligt.. Den manliga versionen utav Kruella har iaf gjort sitt nu, hoppas han mår gott av det och är nöjd! :o GRATTIS! Nu har du iaf lyckats att göra mig illa rijält! :'(


Som tur så har jag världensbästa vän, Conny som alltid finns där för hands och verkligen vill ens bästa. Efter att han jobbat klart kom han och hämta upp mig. Så jag fick sova hemma hos honom. Tusen tack och förlåt för all besvär! =/

Imorse när jag blev väckt utav Conny, kände jag världens värk. HELT SJUKT VAD ONT MAN KAN HA! :o
Vi gick in och åt frukost och såg på massa program på tv:n. Senare under kvällen då han skulle skjutsa hem mig gick det bra, men såfort vi började närma oss började tårarna komma :( Har ärligt aldrig känt mig så rädd ..
Men vad finns det att göra? Absolut ingenting.. Bara att le och se glad ut =/

Efter att jag kom hem, gick jag raka vägen in på rummet och la mig i sängen, försökte sova.
Men kunde inte ens lägga mig till rätta pga den förbaskade värken


Imorgon är det en låååång skoldag, får se om jag klarar av det men ska iaf försöka så gott jag kan!
Skolan är ju trots allt sjukt viktig och inte vill jag att det ska behöva gå dåligt i skolan pga ngn idiot som förstör mitt liv redan tillräckligt! Får se var jag tar vägen efter skolan, vet iaf gott och väl att jag inte alls har någon stor lust att åka hem igen, eller hem till mamma och hennes sambos hus...

Nu ska jag iaf fortsätta med att försöka sova.
Sleep Tight and take good care of each other! ♥



Att gråta när ni ser på, är nog värst ändå.. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0