One wild night



Har inte haft någon stor ork till att blogga dessa senaste dagarna ..
Men nu sitter jag här igen iaf :P

I veckan har jag iaf gått och simmat tillsammans med Jeanette på badhuset här i närheten, jag simmade enbart 12 längder sedan kände jag hungern. Hade inte ätit frukost innan elle så, gick och simma direkt..
Sedan så har jag väll inte gjort så mycket speciellt, umgåts med Jeanette och lite med Conny med.

Denna dagen har med vait lugn.
Bakade massvis med bullar tillsammans med Jeanette, sedan har vi mer elle mindre suttit hela kvällen framför blocket med våra fina nya färgpennor och ritat. Vi har nog iaf ritat av oss alla våra år som vi missat nu :p haha x)
Ja, vem har sagt att vi är normal? hahaha WE ARE SPECIAL! ;D:p

Kollade även nyligen på massa Playboy grejer. You know, I relly LOVE Playboy!!! :D ♥ hihi (a)

NU har Jeanette fått nå damp i sig så ah.. ska väll gå och lugna ned henne lite xD kanske en spankie på stjärten funkar xD hahahahaha :p See you later, aligater ..


PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0