Random


Blä mådde inge bra alls imorse, hade världens mensvärk och var illamående.
Jobbigt att vara tjej, iaf en vecka i månan x):P
Så jag skippade skolan idag, men imorgon ska jag dit. Vill ju absolut inte hamna efter ju.

Vid 14-tiden var jag tvungen att åka in till stan för att lämna igen skor på "Din Sko"
Helt sjukt! Har haft skorna i enbart en vecka, men spiken i klacken har redan kommit fram även fast jag har gått försiktigt i dem :o Så ska det tamefan inte vara! :s När man betalat ett bra pris förväntar man sig någorlunda kvalité med. Men dem vägrade ge pengarna tillbaks så dem skulle klacka om dem, ja.. bättre än ingenting iaf :)

Så när jag kom in till stan, mötte jag min goda vän Simon Larsson som följde med mig som sällskap :D Tack (a)
Efter att vi lämnat igen skorna, hälsat på hans syster som jobbat, kikat på lite killkläder oså så tog vi bussen hem.

HAHA jag vi dog! x)
När vi var utanför butikerna och var påväg in till Pressbyrån eftersom Simon skulle köpa sig en dricka,
då kom en gubbe fram till oss oså.. Sedan när han skulle gå så sa han till mig
"Du får ta väl hand om din pojkvän ;)"
HAHA jag kolla på Simon och sa direkt "Vi är enbart vänner haha"
Så svara gubben "Men man kan alltid bli mer än vänner,
det kommer ni att bli och ni kan ju alltid se på film, spela osv .."
HAHAHA vafan var det där för gubbe då? :P


Mer än så har jag inte att säga just nu.
Resterande av dagen ska jag enbart att ta det lungt med massa vilande..
Så ni får ha en bra dag!

PussLOVE ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0