So sweet <3


Åååh söööt jeanette då ♥ ♥ ♥ Älskar dig meeeeed!!! ♥
Fan så klantigt av mig att glömma logga ut då,
men tur att man har en ur underbar fästmö som lägger in massa sött :D ♥

Har enbart tagit det lungt i veckan pga varit lite krasslig :/
Men igår kväll tog jag och Jeanette bussen in till stan för att möta Christopher på Down Town där vi pratade en stund innan vi bestämde oss för att gå upp till Södermalm för att möta Gunno och Sebben, fyllepojkarna :D
Gunno försökte trolla lite för oss, men gick ju som det gick haha x)

Efter flera timmars stående i kylan bestämde vi oss för att skilja oss åt.
Påvägen så gjorde jag illa min fot nå rijält, har nå fruktansvärt ont! :( Kan knappt röra på den elle gå :(
Vi gick ned till McDonald's där vi värmde oss och Christopher som är en gentleman, bjöd oss på lite mat :D
Så snällt så, tusen tack vännen ♥ Sedan satt vi där i flera timmar och försökte fixa skjuts hem..
Men till slut kom vi fram till att Christopher bjöd mig på resan hem och Jeanette betalade sin resa hem,
räckte ju enbart för en resa hem med nattbussen så.

Äntligen när vi satte oss på bussen var vi nöjd, vi trodde verkligen inte att vi skulle ta oss hem haha ;p
På hemresan hörde Conny av sig som var på Memento med sina vänner, och
undrade om jag ville komma och sova över hos honom.
Jeanette skulle tydligen iväg och sova hos sin mr-gos, så jag bestämde mig för att åka och få någolunda sällskap ..
Men tyvär så somnade ju mitt sällskap direkt så jag fick inte ens någon att prata med.
Så blev bara till att bestämma sig för att sova xp haha :)

Blev väckt as sent utav Conny. Jag trodde klockan var 13-14, men inte då! Den var ju tamefan redan 16 :o
Så jag och Conny gick och åt frukost och såg en film som var på tv som är riktigt bra,
som jag sett någon gång för flera år sedan, om tjejer som transporterade droger via sina kroppar osv..

Nu är jag hemma hos min älskade flickvänn igen och känner mig trött osv men ändå sugen på att göra något riktigt kul ikväll men är ju lite svårt då man är fattig för tillfället :/ Så får se vad som händer och sker.


PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0