The smile on your face ..


Har nyligen klivit och igår var jag faktist duktig som kom ihåg att man skulle ställa tillbaka klockan 1h till vintertid, men felande att jag igentligen inte behövde det eftersom min mobil var så duktig och tydligen gjorde det själv aoutomatiskt haha så imorse när jag och Jeanette vaknat visste vi inte alls ifall klockan verkligen var 11:59 eller 12:59 eftersom våra mobiler visade olika :p Men tillslut kollade vi upp tiden på texttv som brukar ha rätt så vi insåg att min mobil ställde in tiden själv :P Bra att veta till nästa gång :P Hade varit jobbigt ifall man hade varit tvungen att kliva upp till jobbet eller skolan eller något annat viktigt så kommer man i lite fel tidpunkt pga detta :P


Just nu sitter jag och Jeanette och funderar på vad vi ska hitta på för trevligt idag,
får se vad dagen har att bjuda på :)

PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0