Grateful for what you have


Tycker att min skoldag har varit rätt onödig idag om jag ska få vara ärlig.
Hade som vanligt enbart en lektion på tisdagar MEN tycker inte att man kan kalla det för lektion riktigt..
Tydligen skulle vi gå ned till Västermalm och se på en video tillsammans med några andra från Västermalm. Som verkligen var nå förbaskat irriterande :o Skulle hålla på och ha sig, kunde inte sluta med att vara tyst och larva sig Vad ska problemet vara, fel att visa iaf liiite respekt? :s

Ibörjan tog det kanske en hel timme innan skiten gick att starta, sedan så fick vi se på videon hur dem lärde ut utlänska, svenskan. Vadå verkligen lära ut från första klass??!
Dem fick ett ord som dem fick säga sakta men säkert.. t.ex s k å å l
Asså verkligen som om dem lärde ut småbarn på ett dagis :o:s Aja.. vafan :p
Dem lärde även ungdommarna att dansa midsommardanser :p
Sedan fick vi se på andra videosnutten som handlade om när två stycken läraren åkte till Thailand, den mer fattigare delen som tydligen inge många alls ens visste om att det fanns =/ Tyckte så synd om dem som faktist hade turen som fick bo i ett av det "lyxigare" husen, som inte alls såg så stadigt ut :( nä, det är synd om visse..

Vi har verkligen tur som har stadiga hus, mat, vatten o kan få i princip allt vi vill ha och kan drömma om.
Folk som har det så mycket bättre än dem som bor i de fattigare länderna/städerna borde vara så sjukt mycket mer tacksam över det vi faktist har, och borde tänka mer på hur vi hade kunnat ha det!


När jag slutat för dagen så gick jag förbi Down Town en sväng och lämnade igen Christophers halsduk som jag glömde ge igen i helgen. Så då blev hans halsduk glad igen över att få se sin ägare igen :D haha

Efter skolan tänkte jag åka hem till mammi och min urgulliga älskade lillebror Hampus ♥ ♥ ♥
Men kom sedan på att jag glömde uppsatsen hemma hos Jeanette, så då tänkte jag att iaf komma förbi en sväng till mammi och säga hej :) Men tyvär skulle dem fara iväg så jag åkte hem till Jeanette och skrev klart uppsatsen.


Blääh har haft huvudvärk i hela två dagar nu och det blir inte alls bättre av att plugga, men sånt som måste göras.
Tog en huvudvärkstablett, men tråkigt nog hjälpte den mig inte alls och mer än så vågar jag inte ta.
Har ännu jätte ont i halsen, är ju iaf inte nyttigt alls att stå och sjunga och verkligen  anstränga rösten i tre timmar, speciellt när man redan har ont i halsen =/
Har inte alls tid att bli sjuk så jag håller tummarna på att jag blir bättre snart igen :)


Resterande av dagen har jag väll inte gjort så värst mycket mer än att suttit vid tv:n och sett på serien
"Desperate Housewives", vill se näääästa avsnitt nu nu nu NU! Så himla bra ju..! :D
Jobbigt läge bara.. Får man fått fel barn på sjukhuset efter förlossningen och har uppfostrat någon annans barn och att någon annan uppfostrar ens egna, klart att man vill hitta sitt egna barn och veta hur det ser ut och allt detdär, men ändå så vill man ju inte heller byta ut barnen pga man har ju ändå uppfostrat och älskat det andra barnet som ens egna och blivit fäst vid den.. Helt sjukt hur det kan gå till =/


Tänkte nu ta och lägga mig och låta drömmarna ta över, sova ut ordentligt för en gångs skull är ju inte allt för fel.
Underbart, börjar inte skolan imorgon förän 12.10 så det blir en härlig sömn detdär! Får hoppas på att det hjälper mot förkylningen, att jag mår bättre imorgon. Efter skolan ska jag åka hem till mammi och kramas som en dåre med min älskade lillebror, min lilla söta ängel! :D ♥ ♥ ♥ ♥

Jag och Jeanette töntade oss idag och tog några ur "snygga" bilder på oss HAHA ;p
Kommer någon bild här nedan..









"Jätte fina" bilder? Jotack, vi vet! ;)
Riktiga puddingar asså .. HAHA ;p


PussLOVE ♥


I gave you everything I had. The good, the bad.
I'm sorry for everything bad I have done.
I'm only a human, but I will do my best from now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0