This is it


Käradu, vad ska man säga?

Min dag igår såg vell ut såhär:
Direkt när jag vakna ville jag inget annat än att försvinna ur världen! :( Tyvär..

Jag skriver enbart det som verkar positivt i mitt liv som händer och sker, är ju självklart inte roligt alls att sitta och läsa massa tråkheter som ens verkliga vardag ser ut när man är hemma och heter Dzesii. Så vi skippar det! :)

Så jag åt ingen frukost, ingenting. Slängde bara på mig kläder och tog bussen hem till världens bästa Jeanette. ♥
Efter någon timme bara, åkte jag hemmåt där jag bytte skor och sen gick jag till kiosken där jag träffa på min goda vän Zahraa. Vi pratade en hel del och åt lite (Kebabbrulle) Tack så jätte mycket för den Zahraa! :D<3
Närmare mot kvällen rinde Jeanette mig och vi bestämde att vi skulle ut och spela biljard på Down Town tillsammans med Christopher :) Lät riktigt kul, vilket det var! :D Christopher åkte in tidigare och väntade där borta redan medans jag satt på bussen och Jeanette väntade på stan på mig. Då jag och Jeanette kom på plats var Björn där med, en vän till Jeanette. Så alla vi fyra spelade och hade det riktigt kul och lyckad kväll! :D:) MÅSTE GÖRAS OM!!! :D

Efter spelandet åkte vi in till birsta, på Donken där vi åt gott och onyttigt haha ;p
Sen drog vi vidare till Timrå, börja dricka och drog ut och spelade lite fyllebasket, gungade i spindelgunga osv :):)
Något senare under natten/morgonen for Christopher och Björn så jag och Jeanette äntligen fick lägga oss och sova, vi var ju inte lite trött elle :o HAHA men ändå låg vi och pratade om allt möjligt ända till 07.00.
Så sa vi att vi inte alls skulle sova bort halva dan, men vad tror du vi gjorde?
Jo, vi vaknade ju 15.35 HAHA soper vi är ;p

Idag till middag skulle vi äta Flygande Jakob, första gången för mig :D Men det var ju jätte fryst och skulle ta flera timmar att tina det så vi bestämmde oss för att göra en Dzesii och Jeanette :D Så vi gick ned och köpte oss en varsin pizza NOM NOM NOM, så otroligt god pizza, iaf just den vi jämt äter! :D

Vi får se vad vi hittar på ikväll, men det lutar åt att bara ta det lungt och se på filmer vid levande ljus och bara vara allmänt lat av oss :) Eller så kanske vi åker in till stan på Down Town igen och spelar lite mer biljard :):)


PussLOVE ♥

P.s. Verkligen ett STORT Tack till världens goaste vänner, Jeanette & Christopher
för en underbar kväll igår, som gjorde den gulldvärd! Tack för allt! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0