It was just a dream


Bläääh hur länge ska man behöva gå runt förkyld och utan några krafter alls?? :s
Hur som hellst ..

I onsdags skulle vi enbart med klassen ta oss en promenad till Åkersvik och lyssna på en gubbe prata om ett fattigt land som ärligt inte jag och Sabina ens hört om någonsin! :o:s Var en massa prat om hans resa då han var iväg dit för att jobba i ett år. Tyckte ärligt att det var hur trist som hellst. Haha förutom att jag fick lära mig att Pirater faktist ännu finns idag :o Dem står oftast vid närheten av detdär landet som jag aldrig hört talas om haha, minns inte ens vad det hette :p Duktig flicka? Nope! Inte denna gång iaf ;P Efter att han äntligen berättat klart då fick vi sluta för dagen! Så har ju iaf verkligen haft någon riktig lektion på hur länge som hellst känns det som :o

Efter skolan åkte jag och hälsa på mammi och lillebror ♥ Gosade massor med honom! Sedan satte jag igång som vanligt med läxorna .. Men hellre gör jag massor påen gång ist för att komma efter och glömma bort osv..
MEN eftersom att jag har enbart haft massa läxor i mitt huvud så naturligtvis glömde jag bort en läxa hemma hos Jeanette! :o Men som tur så är min goda vän så himlans fantastiskt snäll att han ställde upp att hjälpa mig med att få tag i den :D Då blev jag super glad och slapp tänka på det mer, vilket var skönt. :)


Igår blev det en lugn dag och en sjuuuukt lyckad kväll tillsammans med världens bästa! :D
Torsdagsfylla (Y) Hahahaha men vafasen då, ibland måste man varera lite i livet ;) haha.


Idag på skolan skulle jag enbart ha en lektion, två timmars lång skulle den vara men inte ens det var den!
Vi satt och fick se på när vi hade frilufsdag och blev filmade när vi ledde massa aktiviteter osv.. Efter enbart en timme fick vi sluta :):) Gillas ;) haha. Så jag och Zahraa tog oss en fika på McDonalds och sedan en runda i galleriorna innan vi for hemmåt.

Nu sitter jag hemma hos mamma och har nyligen rensat alla onödiga vänkontakter på facebook som man haft men knappt pratat med just där :P När jag kom hem hade jag och min underbara lillebror kramkalas haha så fick han även färgpennor utav mig :) Han blev så glaaaad haha sötnosen min ♥ Jag anser att barn behöver användas sig utav massvis utav färger för att kunna skapa sig denna fantasin som ett barn verkligen ska ha! :)


Justja!
Jag råkade glömma min mobilladdare hemma hos Conny så jag vet inte riktigt när jag får tag i den..
Men nu vet ni iaf ifall ni försöker få tag i mig och om mobilen lyckats slockna innan jag fått tag i laddaren igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0