Tell me it's real


Jadu, första lektionen ägnade sig åt till att göra klart en uppsats som jag påbörjat lite tidigare, så nu är det bekymret över. Underbart! Efter denna lektionen åkte jag och Zahraa in till stan och åt en romantisk middag på McDonalds haha ;P, följde även med henne på banken och fixade lite ärenden. Sist men inte minst, hade vi musik i ex antal timmar :o Men det var kul! Som vanligt massa knas och skratt tillsammans med Zahraa och Peter :)
Först skulle vi lära oss några toner på piano, senare fick vi ha fritt så självklart valde vi tre att sjunga x) haha.

Efter den långa men ändå sköna skoldagen, bestämde jag och min käravän Zahraa för att åka och beställa oss kebabbrulle sedan dra hem till henne och tjocka i oss utav den sjukt goda maten, chips och massvis av dricka samtidigt när vi hade filmmaraton! Var en riktigt trevlig kväll med massor med skratt! :D ♥ Dock blev det lite senare än jag trott haha ;p Meeen var ju iaf super skönt att slippa gå hem och istället få tillbringa tiden med en av de bästa! :) Men var faktist härligt med en kvällspromendad men ska inte ljuga om att jag var lite småskraj.. är ju nämligen så att jag är sjuuukt mörkrädd! :$:( haha ..


Nu sitter jag enbart här vid datorn och nördar vid bloggen som ni märker ;P och även på msn, där jag pratar med min vän Viktor Marzouki om allt möjligt :) Är glad över att ha dig som vän som förstår mig fullt ut.

Och förlååååååt att jag är en klumpidums som inte hade någon aning om att du redan fyllt 18 år .. *skäms* :(
Men är ju iaf bättre sent än aldrig ;) hihi. Så säger nu, Ett STOOOORT GRATTIS till min vän, Viktor Marzouki som fyllt 18 år!!!! Önskar dig ett underbart år som 18-åring! :D haha :)



Sleep Tight!
PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0