I live, I learn and I try


Började skolan 12.10, jag bara verkligen ÄLSKAR mitt underbara shema! ;D haha.
Jag bestämde mig för att åka in till skolan en halvtimma tidigare för att ha en "romantisk" middag på lunschen tillsammans med gotjejerna: Cecilia, Zahraa och Sandra. Inte för att Zahraa var något speciellt social utav sig, pratade enbart i telefon med sin man :)

Sitter nu på skolans dator och söker efter lite information osv angående "Våld i hemmet" som jag arbetar om tillsammans med Zahraa och Ellenor, men den proppen är ledig! Sitter även och sneglar mot klockan lite då och då, verkligen längtar efter att få sluta för dagen. Sjukt less på skolan! Avskyr när man får sådanna perioder :(

Längtar enormt mycket efter att få gosa tillsammans med min underbara lillebror!! :D ♥ ♥
I love you so and i want you know, that i always will be here :) ♥


Jag har även blivit duktig igen som äntligen börjat med att träna nu igen, men efter min skada i armen har jag ingen stor lust alls till det just för tillfället, enbart ta det lungt. Så jag får ta igen träningspassen nästa vecka iställe ifall det känns bättre då. Annars såfort det blivit bra igen, naturligtvis. Så senare mot kvällen blir det ytterligare en lugn och mysig filmkväll med lite godis som krydda, får ta och passa på med att vara lite onyttig medans jag tar en paus från tränandet haha :)
¨


Livet är inte dagarna som passerar.
Det är dagarna du minns!

PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0