My heart beats for only you


Måste säga att detta var en skapligt bekväm skoldag :) Först och främst så blev jag super duper förvånad över att läraren, Gitta som alltid måste vara otrevlig, klagosam osv.... Kan verkligen aldrig vara trevlig och förstående utav sig. MEN idag, var hon trevlig, glad och gav inga alls så kallade dödens blickar mot en. Vet inte alls vad som hänt men skönt är det iallafall. Känns som att detta var på tiden och hoppas på att detta humöret fortsätter! :)

Hade enbart två lektioner under dagen men däremot långa.
Den första lektionen tillbringades utav Halloween-pyssel, gjorde en godis korg och även masker.
Lektionen efter lunchen såg vi på filmen "Flugornas herre", kasst slut men filmen var ändå bra utav sig men även sorlig och hemsk utav sig :(:/

Efter att vi slutat för dagen, knallade jag och Zahraa runt lite på stan. Efter ett tag bestämde vi oss för att höra med frissörerna angående bröllopsfresyrer, eftersom min kära vän Zahraa ska ju gifta sig nu den 13/11-10 :):)
Dåligt dyrt att fixa en bröllopsfresyr hos frissan, gick på mer än 3000:- Helt sjukt att man betalar för en sådan dyr fresyr som enbart håller några timmar :o Efter att detta var avklarat tog vi bussen hem.
Haha så gulligt, en liten pojke klev på bussen tillsammans med sin mamma, och han hade redan på sig en Scream-mask inför Halloweenen och bar på ett sött litet gosedjur, Tiger från Nalle Puh. Så gulligt! :)

När jag kom hem såg jag att min bror Vimar kommit för att hälsa på och även skriva ut lite papper osv till ansökan om jobb osv. :) Var väldigt länge sedan man såg något utav honom känns det! Så det var kul tycker jag :) Men tyvär hann jag inte prata så mycket med honom, han åkte hemmåt efter bara en liten stund.
Strax efter att Vimar åkt hem, kom min lillebror Hampus inrusande och började busa med mig .. haha han hade ju inte tid förut då Vimar hälsat på x) Och nu medans lillen gick iväg och leker för sig själv funderar jag starkt på att bara lägga mig bekvämt i soffan och vila mig en stund. Jag är så förbaskat trött och sliten efter denna långa dagen :o Haha är inte alls van att kliva upp lika tidigt som 06.20, har ju resterande av dagarna lång och härlig sovmorgon :D 

Åååh ännu en underbar sak! Nu är det äntligen looooov! Ska bli så förbaskat härligt!
Synd bara att den är så kort, men bättre än ingenting! :D
Jag har inga direkta planer inför lovet ännu direkt, men typ att vila upp mig och njuta av lovet.
Sen så förståss lär det hända lite galenskaper med ;) haha.



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0