Love and pain


Igår kväll efter att jag pluggat åkte jag hem till min förbaskat underbara vän Conny! ♥ :)
Jag satt och såg på när han spelade ett jätte intressant tvspel, efteråt såg vi på någon jätte rolig film med massvis av skratt :D Har ingen aning alls om vad den heter men har inte sett något så roligt på ett bra tag!
Helt galen humor! :):) 

Imorse vid 6-tiden åkte Conny till jobbet och jag somnade om direkt efter att alarmet tjöt, var så otroligt trött. Jag fick ju sova ut rijält iallafall haha var ju inget behov att kliva upp. Hans säng är nå otroligt bekväm så jag lyckades självklart att sova ända tills något strax efter 16-tiden :o HELT INSANE hur länge man kan sova! x) Hade han inte väckt mig så hade jag nog sovit lite till.. Efter litet tag kom Kebbe upp, så gjorde dem iordning sig lite osv.. innan vi for. Conny skjutsade hem mig och dem for vidare inför kvällen.


Får se vad jag hittar på för något ikväll, känner ärligt talat ingen stor lust alls till att göra något speciellt ikväll. Är så förbaskat less på folk som ska ljuga framför ögonen på en utan att man ens gjort förtjänt utav det!? Är less på all falskhet och ondska, känns nästan som om vart jag än vänder mig så finns den där! Hemma är man inte ens välkommen pga den manliga kruellan vill enbart ha mamma för sig själv, så då gör han naturligtvis allt för att få mig bort härifrån! Utanför hemmet är världen mer eller mindre täckt utav idioter och falskhet, sjukt få människor som är sann nu för tiden känner jag, allt för få! :( Längtar starkt tills jag gått klart skolan, only ett och ett halvt år kvar sedan kan jag ta och flytta härifrån! Det kommer att bli en enorm lättnat!

Tar och lägger mig i soffan och ser vad som finns på tv, hoppas på något bra.



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0